Mongolerna stadsbostäder

Om du inte är snäll mot mig så gör jag så här med dig.



Och är du dum i huvet så gör jag bara denna.



Taggarna utåt idag. Svar ja.
Hård men envis.

PS. Jag hatar Stadsbostäder.
Kommer hit för att fixa värmen kl 07.30

- Nä dina element är på högsta värmen,
det är termostaten som går efter tempraturen utomhus.
Jag kan tyvärr inte göra något åt saken.
Du får höra av dig igen när det blir kallare utomhus
och om värmen inte kommer igång mer då.


WHAT????

E dom helt körda i huvet eller??
Dessutom så accepterar dom inte att man hyr ut i andrahand mindre än 6 månader.
Jahaaaaaa?????  Men va kul allt blev helt plötsligt.



Så nu kan alla bara gå och FUCK OFF AND DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0