Lite tankar typ

Ja igår har varit en lite konstig dag.
Inte jobbig vill jag väl inte påstå men lite nedtyngande.
Så mycket som for omkring i skallen på en.

Dagen började väl med doktorbesöket som var positivt.
Sån tur e :)

Kommer hem skit tidigt så jag börjar rensa ut min bokhylla på skit.

Tittar på "blomman" som står där.

Alla undrar varför jag kan ha något så fult i min bokhylla.

En stor glaskupa med 3 röda plastrosor som dessutom ligger i vatten.

Typiskt 70 talet typ. Vet att den är minst 10 år äldre än mig.

Men det är det enda stora minne jag har av min mormor Doris.
Och ja det var hennes.

Och ja den är ful, ja jag vet...
Men jag gillade den när jag var liten.
Och jag gillar den nu med.

Sen är det ju det enda minne jag har av henne som är i någon sorts form av material.



R.I.P. Doris

Tog min tavla som jag målade förra veckan.
Och målade över den så den är numera vit igen.

Jag var inte alls nöjd med tavlan jag målade,

trots att den inte var klar så kändes den lite "blurrig".

Typiskt mig, aldrig nöjd.
Den enda tavlan jag är sjukt nöjd med, ja den fick ett ex av mig.
Mindre kul. Men sen och andra sidan.... ett fint minne?



Senare på dagen beger jag mig till Leep Hair, frisörskolan.
Där ska Sarah göra vid mitt hår. =)
Jag förklarar att mitt hår ÄR TOTALT CP och behöver
en SJUKT mörk färg för att det ska kunna hålla.
Resultat på mongo håret är att det blev ljusröda slingor när dom skulle bli bruna.
SKIIIIT BRA!!!
Och neeeeej Sarah det e inte ditt fel :P *hehe*



Resultat mindre nöjd. Så jag ska dit igen på fredag och få det omgjort.



Kommer hem, möter upp E. alldeles förtvivlad.
Jag gillar inte att se vänner eller någon jag tycker om ledsna och förvirrade.
Jag har varit i exakt samma situation som E. har varit.
Jag känner igen det EXAKT.
Men det finns ingenting man kan göra.
Det är jobbigt som fan och så klart ställer jag upp som en en riktig vän ska göra.
Med att ha min axel ledig så man kan gråta ut på den.
Det är vänskap.
Miche kommer förbi typ i 10 min, äter sin kebab och går igen.
Han är så rolig han haha.

Jag kände att jag va tvungen att gå ut och springa med tanke på att jag inte hunnit träna.
E. hänger på och springer hon också.
Hon springer dock långt ifrån mig, jag joggar med mitt "håll".
(Jävla skit e det)
Jag känner då i mina ben att jag börjar få ont igen.
Noooooooooooooo!!
Är det kylan tro?
Jag har inte haft ont i mina ben på över ett halvår.
Varför nu? Just nu när jag är så pepp!
Nä jag måste nog springa inomhus ett tag, mina ben klarar inte det.
Bara idag när jag var ute och gick så kände jag smärtan.
JAG VILL INTE FÅ ONT IGEN!!!

Kommer hem, äter lite och kollar på "Good Luck Chuck".
Samtidigt som jag snackar på msn med en fin Mr. K =)
Sen sover E. här.
 
Vaknar kl 09.00
Upp snabbt och bege mig med bussen till Annestad där Rebecka,
min käre kollega som också är sjukskriven bor numera med sin käre pojkvän.
Köpte med mig bullar, och sen åt vi väääääärldens största mega frukost!
Oh fan va najs det var med en ordentlig frukost....

Nu håller jag på att tvätta.
Ska upp och ta det nu.
Jävla mkt tvätt man har alltså....
Sophie är på väg hit, ska väl ut och gå en runda med Astrid tror jag.
Min bäste kompis! =)

Ikväll e det bara gym som gäller sen får jag väl wajna lite som brudar brukar göra?
Känner mig faktiskt lite gnällig idag.
Det e nog bara för att mitt tankesätt har ändrats lite sista veckan....?

FAN!

Jaja. Tvätten kallar. :) puss


Kommentarer
Postat av: Sarah

hihihihi..ooooops..men nä..de blev ju tokigt..=) men de syns att du var hos oss efter lunch iaf..min mage står rätt ut..hahahaha

2008-10-14 @ 20:06:49
Postat av: Lee

HAHAHA. Nu ska vi inte va sånna :P Det e nog bara din träningsvärk som gör att du stod konstigt :P höhöhö.. trevligt att träffa dig iaf :)

2008-10-14 @ 20:58:22
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Josephine

haha fick adressen hit av Sarah, måste nog dra igång min bloggkarriär snart jag med :P tjusig bild på oss, ser skitsura ut :)

tråkigt med din hårfärg, hoppas det blir bättre imorgon =)

//josephine (den andra slingaren)

2008-10-16 @ 21:42:03
Postat av: Lee

Hej Josephine! Va skoj att Sarah sprider vidare min blogg, bara det är positivt så är det bra :) hehe, jo jag e grymt nöjd med håret idag. Riktigt snyggt blev det, nu får vi bara se så att det håller :)

Ja bilden är väl inte den bäste men tyckte det va skoj att vi snacka om det så kände mig tvungen att ta en bild :P hehe kram på dig / Lee

2008-10-17 @ 13:12:10
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0