Komentarer

Jag tycker att folket som läser min blogg (ca 30 st om dagen)
är jäääävligt kassa på att lämna komentarer här.
Jag lämnar nästan alltid komentarer till andra.
JAG VILL HA FLER KOMENTARER I BLOGGEN TACK!!!
*Gnäll gnäll gnäll*

Till något annat så sitter jag för tillfälligt hemma hos Annica.
Min lilla CEPE favorit chip-chop kines :)
Har sovit lite halvt som halvt idag med... vet inte vad det beror på.
OROLIG KANSKE?

Härom dagen var där en snäll människa som lät mig bada i hans badkar.
Jag har inte badat i badkar på HUUUUUUUUUR länge som helst.
Det var grymt skönt.
Fick plaskat lite.
Men något fattades.
Har man ett badkar måste man ha en badanka!
Kanske inte för att leka med den, men den måste lixom bara vara där.
(Ja det är sjukdomen CP som spökar antar jag)

När jag kom hem till Annica blev jag HÄPPI.
Eller ja, jag skrattade mest.
Så jävla gulligt!!!
Hennes kära pojkvän som är så söt mot henne, visste att även HON gillar badankor.
(Annica är en Anka du vet höhö)
HAN HADE KÖPT EN HEL ANKFAMILJ TILL HENNE!!!!!



LOL =)

Nu ska vi äta frulle bulle.

LATER SUCKERS

PS.
Hittade ett collage på mig själv som jag gjort för några år sedan.
Tror jag lägger in den här....
Så såg jag ut då, 2004-2005 typ


Kommentarer
Postat av: Sophie

du lämnar fan sällan kommentarer. sluta ljug! ;)

2008-10-22 @ 16:13:43
Postat av: Lee

du jag skrev till dig senast idag så tyst med dig. sen skriver du bara en massa emo saker som just nu inte e just det jag själv behöver. Så det så, men det visar inte att jag inte bryr mig för det. gay

2008-10-22 @ 16:35:58
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sophie

ja jag vet, därför ;)-smileyn! blink, blink liksom.

2008-10-22 @ 19:02:30
Postat av: Maceda

Yep, mina badankor e söta.. Lika söta som mig själv! .. Du e underbar min lilla bomullstuss! Me love you..

2008-10-22 @ 22:51:04
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Joschan

a du din tattare!

2008-10-22 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0