KÅ-BEJ

Ojojoj vilken lördag. (och söndag föresten)

Cyklade ner till Löjtnantsgatan 6 där Jossan´s och Marie´s nya apartamento ligger.
Jag stormade in, med ett sjukt glatt humör och självkänslan var högst på topp.
Men sen är man ju mer på G vissa dagar än andra.
Även om jag inte känner Marie så bra så var det jävligt skoj att hon kommit hem iallafall.
Efter 3 glas vin och en cider (vilket inte är så mycket för Lee)
så var jag jääävligt "BALLONG-SERUSAD" konstigt nog.
Peter och Svenne är ju ganska van att se oss lite fjortis....
Så dom satt bara och "röga sina cigg" o låtsades som inget.

  

Medans Jossan och jag dummade oss lite i soffan.
Fniss Fniss, men ligger man med högtalaren i bakhuvet
så att musiken pumpar i skallen på en som blir man lite kokko. =)
Skickade iväg ett fint mms, som någon blev glad över iaf. haha :)
Efter många om och men så på någon vänster går vi ner till KB.
Där inne minns jag bara George.
Resten ligger som en svart dimma.
Tur att man har en mobil som tar bilder ibland alltså.

     

     

Kolla fläcken på kjolen. Och Peters min haha. George är bara George. HAHA!
Jag med jossans drink?  Random strangers? Och Marie o nån snubbe,



Jag var där inte länge iaf, blev lite bilder med George sen gick jag väl....
Kvällen fortsatte... långt in på morgonkvisten tills det ljusnade ute.
Sen hade jag tydligen däckat?
I den dimman minns jag en kisspaus i en buske, mina klackar på stövlarna går sönder....
och att jag tappade min mobil typ 2 ggr i marken och HELA DISPLAYEN gick sönder.
FAAAN!

Vaknar utan bakfylla.
NAAAJS.
Men vänta, hej den smög på mig senare på dagen.
TACK!
Söndagen var den bästa söndagen på länge.
En sån riktig bakis-söndag som den SKAAA VARA!
Sen blev det Pizza, cola och film.
Senare gick jag och hämtade min cykel och väska på Löjtnantsgatan.
Skvaller skvaller.
Jossan somnar i sängen, jag i soffan och Sophie och Marie babblar.
Det räckte med ett telefonsamtal så var jag hemma på 5 röda sekunder igen.

Nya partygrejen är väl att stå med händerna upp och ner och skrika
wow.wow.woooooww..wooowowowoowow....
Ja jag vet inte, det är nog en sån där "Miche-grej" typ.



AJ LÖV JOSSAN! :)
Btw, så ser jag INGENTING i dom brillorna.
Totalt knark för mina ögon.

Nu ska jag vila en stund till.
Oh va trött jag är....

Puss på magen allihopa :)

 (berit hälsar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lerig Pung var en härlig syn att starta dagen me hehe

2008-10-06 @ 14:41:57
Postat av: Lee

WHAT? HAHA

2008-10-06 @ 18:05:40
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lerig Pung

Jo titta på bilden där du är lerig så ser du en lerig pung haha

2008-10-07 @ 11:59:51
Postat av: jane

jag fattar inte.. vem har en pung?

2008-10-08 @ 19:34:15
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

Tydligen så ser jag ut som en pung (!?) Hahaha.. men det e ju trevligt att kunna underhålla någon med att se ut som en pung. Måste ju vara en konstig pung denna människan har ... eller inte har... (?)

2008-10-09 @ 08:30:50
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0