I wanna go again...

Jag gör allt för att Lisa ska må bra.
Idag har jag köpt massa krämer till henne på Apoteket.
Hon har varit ganska sur på mig senaste 2 veckorna.
Så nu hoppas jag att hon blir gladare och slutar tjura.
Jag vill ju också vara happy. =)





Till något helt annat...

För övrigt så litar jag alltid på mina instinkter, tankar och drömmar.
Dom brukar alltid stämma.
Och ännu en gång har jag haft rätt, när folk har skrattat åt mig
och tyckt jag överdriver och är dum i huvet.
Men jag vet ju att det stämmer!!!
Jag har under nästan ETT ÅRS TID sagt att jag har ett allvarligare fel i min kropp.
Allt från cancer till tumör eller något åt det större hållet typ.
Och Ja som sagt så ringde min läkare idag.
Fick ett besked som inte var så glatt.
WHAT, jag gick ju dit för att bara vara på den säkra sidan,
och jag får ett svar som visade sig vara POSITIVT!
Ska in till läkaren i början av november igen för fler tester.
För dom vet inte specificerat vad det är ÄN så vågar inte säga något.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta längre.
Det är alltid något som går snett.
Jag får helt enkelt se.

Köpte mig en LILA väska på H&M bara för att trösta mig själv idag.
Trots att jag har 100 kr kvar på mitt konto bara.
JAG ORKAR INTE BRY MIG!!






Kommentarer
Postat av: jane

usch usch! men du jag är säker på att det kommer att bli bra. antagligen ingen tröst just nu. Men tänker på dig å hoppas du får svar snart. kram

2008-10-20 @ 20:03:10
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Lilla gumman! Upp med hakan! Tårarna kom efter att jag pratat med dig, men jag förstår att vi inte får tänka negativt nu utan se på detta som något som bara ska klaras upp. Det behöver INTE vara något allvarligt. Prata med Leif så blir du lite lugnare..



Kraaaaaaaaam gumman I love you

2008-10-20 @ 20:53:45
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: sonnda

men gumman.. usch.. blir fan helt nere!!!! du får juh inte vara sjuk!!!!! puss love u

2008-10-20 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0