I <3 HOUSE

Lördag kväll.
Fått i mig en skeeeten köttfärspaj. Smaka röv.
Typ som min andedräkt imorse.
Blä.
2 wienerbröd.
Sitter hos Jossan.
Högtalaren pumpar ut "Sensation White"
Vi är inte särskildt pepp på det idag.
Men samtidigt vill vi bli fulla och goa.
Jag ÄLSKAR HOUSE musik!!!
Det gör mig pepp och glad.
Jossan sa också det innan.
- Jag har aldrig förstått det innan, det har lixom mest varit träningsmusik.
Men nu förstår jag Lee!
Fint då! :)
Inte många som gillar house så mycket av mina vänner.
Visst lyssnar jag på annan musik också, men jag ÄLSKAR HOUSE!
Jag går insane in the brain och flippar loss.
Fan va det e härligt att inte bry sig.
DO THE HAPPYDANCE :)
Blir ingen Tattueringsmässa.
Vi är fattiga nu och känner att går vi dit, vill vi bara tattuera oss.
Onödigt som fan... Så vi ska väl ta en öl trots allt iaf?? =)

Nu kommer Jossans och min låt. =)




Puss o hej era små korvar....

Kommentarer
Postat av: Hartler

Men min dator är fucked och min jobbdator har krashat. Kan bara överföra bilder direkt från kameran och då kan jag inte vända på dem.

Prova vänd på datorn istället ;)

2008-10-12 @ 14:04:48
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0