Höst

Aloha!

Igår var jag en liten stund i stan med Annica.
Kom in i skorbutikerna för jag vill kolla på stövlar.
Svart, svart, svart, svart, och lite brunt.
Med eller utan klack, men för mig så såg alla jävla stövlar likadana ut som dom jag har nu.
Mina egna är mega slitna så jag måste köpa nya i vilket fall som helst.
Men det är så svårt.
Därför är jag en mer "sneakers" brud.
Där kan man välja och vraka av olika sorters modeller och färger, även på hösten.
I LOVE SNEAKERS!

     

Jo men annars mår jag super bra idag.
Låg och drömde att jag skrev ett fint blogg-inlägg i natt. :)
Sen har man hållt på att "bökat runt" lite i sängen.
Och fick tillslut sova ut några timmar till imorse. Wünderbar.
Drömde då en lite "mardrömsaktig" dröm.
Fast vid min sida hade jag en stark man som stöttade mig och det kändes bra.
Vaknade upp imorse, snusade lite på kudden
som luktade så gott och låg kvar en stund och njöt.
Pratade med min ANNA i nästan en timme innan jag reste mig upp och gick hem.

Detta är galet, för 2 dagar sedan så fick jag ett besked av min läkare.
Jag trodde jag skulle gå under igen och tryckte i mig en anti-depressiv pilla....
VARFÖR EG??Jag mår ju bra nu.
Jag tänkte: Det är ju lika gärna bra att börja med dom nu så har man det gjort?
Men Oj va jag ångrade mig. Käkade dom i 2 dagar.
Dom gjorde mig mest nere och fick lite "små-ångest" och har varit lite off i 2 dagar.
Det tar ju upp till 2-3 veckor innan dom börjar verka.
Sen så känner man varken riktig lycka eller riktig depression,
man är liksom bara helt neutral. Hur kul är det?
Jag sa till Annica igår:
 - NÄ FAN, jag ska fan inte fortsätta ta dom! Jag behöver inte dom, klarar mig utan!
Och ja, de senaste 20 dagarna har varit fantastiska.
Så klart är det inte bara därför, men det känns så bra och så skönt.
Och jag har enorm styrka för tillfälligt.

Lördagen den 4 oktober 2008 tog jag väl
ett steg som jag egentligen aldrig annars skulle gjort.
Jag chansade helt enkelt. Jag hade ju inte mycket mer jag kunde förlora.
Jag trodde att det skulle vara ett snesteg till, men jag brydde mig inte.
Men det visade sig vara ett steg i alldeles rätt rikting. =)
Och bättre hade det faktiskt inte kunnat bli.

Så, fuck anti-depressiva piller!!
Och mer mys till folket :)

Nä, nu ska jag iväg och växla mina pengar.
Soligt ute idag, och humöret är på MEGA TOPP!!
Sen ska jag iväg mot stan och göra ärenden typ.
Kl 15 ska jag vaxa mig,och sen måste jag köpa typ mjölk och sånt annat skit.
Ikväll är det träning som vanligt.
Igår hann jag bara träna 7 min, hilarious var det. :P

Puss på ballarna.



Denna lycka väntar på mig i februari :)
Jag längtar som fan.
Harmoni. Sol, bad och bara JAG.
Varför bor jag i Sverige för???

Hittade denna fina videon med REN & STIMPY
HAPPY HAPPY JOY JOY SONG
Men tyvärr ville jag ju ha originalet när dom dansar,
men det fanns bara i nån idiot version av någon som störar sig i ventrilo.
Så det får bli utan dans :(


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Shit alltså! Har du kollat mitt bloggvärde som det har ökat???

2008-10-23 @ 14:53:27
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Hartler

Det var ju det som var meningen ju! =D

Folk skulle skriva lögner och jag tyckte att det var ganska bra. Någon korkad jävel som är bitter på mig men ändå läser min blogg... hmm... Jag garvar bara och tycker att den personen borde söka hjälp. Varför följer man en persons blogg ifall man hatar personen i fråga? Max - Annonym, 1 - 0 =P

2008-10-23 @ 21:37:07
URL: http://hartler.blogg.se/
Postat av: Lee

ja jag vet inte. har också en massa sånna idioter. lönt att bry sig om dom lixom. haha.

2008-10-23 @ 22:36:39
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0