Bror kom hem till mig!!

Min älskade bror. Jag saknar dig!!!

Jag har en födelsedags present till min lillebror.

Den har legat här så pass länge att paketet har skaffat sig ett fint dammlager.

Tittade på det när jag städade och undrade när jag ska få träffa honom.
Hade även en julklapp sen förra året som aldrig "KOM FRAM".

Vad händer där? Mina presenter kan jag tycka är viktiga...

JAG VILL JU GE HONOM DOM!



Och min bror är viktig, men samtidigt har jag inte tagit mig "tid" för att åka ut dit.

Jag känner mig inte riktigt välkommen.
Men jag ödslar inte mkt tid på det själv, det blir väl så när man "börjar bli vuxen"?

Jag tillhör ju inte den familjen längre heller.

Pappa pratar inte ens med min bror.

Jag pratar inte med någon längre,
jo lite då och då men för det mesta sitter jag här hemma med min katt.
Men min ensamhet gör mig starkare.
Trots att familjen är så pass splittrad som den är.
En där, en här, någon där bla bla bla.
 *sätter händerna för ansiktet, och orkar inte tänka på det*
Har inte träffat honom på jätte länge, jag saknar honom fruktansvärt.

JAG HATAR FAMILJER!

Dom e så jävla korkade allihopa.

Just därför vill jag aldrig bli vuxen.

FUCK OFF ALLA!
Och nu är en JULAFTON till på gång.
JAG HATAR JULEN.
Fler presenter som ska glömmas bort?
Jävla presenter, familjemiddagar.
Slöseri på pengar och alla ska vara så glada och fina.
JAG ÄR EMO!!!

Bror, kom hit och krama mig istället!! =)
Lek med mig. Saknar dig jätte mycket.
Kärlek! =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Du har mer än en lillebror.

Ja, det kan inte vara roligt alla gånger att vara barn när det är så sprittrat. Men jag kan tala om för dig att även om du hade haft en familj som var stabil och sammansvetsad så är det ingen garanti att man inte känner sig sprittrad ändå. Man får göra det bästa av situationen, fråga rent ut och berätta hur du känner. Du har inget att förlora.

Ibland måste man våga.Vad är det värsta som kan hända? Kram gumman...var inte så ledsen!

Det finns fler än du som avskyr julen.

Det har sina randiga skäl.

2008-10-03 @ 19:11:28
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

jasså har jag mer än en bror?det visste jag inte? e du cp eller? det e väl klart jag vet?????? du, ska nog inte säga till mig vad som e bäst för mig att göra. haha. jag vet det själv hörru.

2008-10-04 @ 00:58:04
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Hördududu, jag har inte sagt till dig

vad du ska göra. Och så är jag inte cp!

Måste du ALLTID ha taggarna utåt???

2008-10-04 @ 18:22:36
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Kanske jag har? vet ju isåfall vart jag fått det ifrån :P

2008-10-06 @ 18:08:20
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0