Gettin Wild

En fredag som skulle bli lugn...
Yeah right.

Är pepp som fan på att BodyPumpa med Johan som vanligt.
Längst fram står man, så man speglar sig fint :)
Lägger på extra vikter, känner det som fan och tänker efter passet :
- Oj vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon.
Men ikke sa nikke faktiskt. NAJS!

Hem på fem röda och gör mig i ordning för att dra ner till Interpool med Erica
som var min räddare i nöden och ville hänga med mig! :)
Där va inte så mkt gymfolk som vi kände igen.
Olof va där men gick efter en stund när vi kommit.
Vi slänger oss över maten som dom bjuder på.
Tacos. YUM!
Lite lite grejer att ha till men det funka ändå.
Speciellt när man e mega hungrig.
Kyckling, köttfärsblandning (vegetariskt smaka jag), bönor och majs,
lök, olika såser, cheese, vitlök och guacamole.

Spelade en runda biljard, gratis det också.
Jag vann. =)





Vi gick vidare efter 3 cider hem till mig och drack lite vin.
Och snackade skit.
Sen kom Maja, Ericas kompis Crille och Kristoffer. =)
Blev mer vin och lite Bailyes.
En totalt onödig runda från mig ner till Möllan.
Ställde min cykel utanför Sabina.
Lite senare ringde det och samtalet lät såhär typ :
- Nej jag har inte sex, då skulle jag inte prata med dig i telefonen.
Sen går ett par förbi och skrattar.
Jag och Mr. K utbrister i ASGARV!!
Sanna som var i andra sidan av luren fattade absolut ingenting.
En snubbe mittemot på gatan stod och kissade rakt ut me och småsneglade.
Och sen kom han med en tacky kommentar.
Jag utbrister i ASGARV IGEN!!!



Slutade med ett konstigt kärleksförklarande samtal till Sheriffen,
min svarttaxishaufför.... Öh???
VA LIXOM??
Sheriffen säger att jag ser glad ut och är pratig.
Jag småler och kan inte annat än att hålla med. =)

Kommer hem och får för mig att tvätta mitt i natten?
Eller hur va det nu? ;-)

Imorse vakna man med vääääärsta baksmällan.
Har inte varit ordentligt bakis sen i våras.
Går upp, med ett jääääätte ruffsigt hår.
Dricker min resorb och tar alvedonen, somnar om.
Vaknar, duschar, somnar om.
Vaknar upp på ett jävligt mysigt sätt.
Så underbart. =)
Huvudvärken är kvar men mår bättre.

Mamma och Sara kom på besök lite senare.
Ingen fika.
Bara babbel o gos med katten.
Tar fram det jag har att äta.
Hmmm... FRUKOST = 2 st Avokado med salt o keso!
Kanske ingen höjdare när man e bakfull men det gick ner.
Nu ska jag bege mig hem till Jossan och sen ska jag hämta min cykel.
Sen blir det antagligen Tattueringsmässan ikväll.

HAHAHA fick precis ett MMS av Sophie.


Peter sitter och tömmer min cykel på luft.
Tur att min cykel är kändis lixom?
Även Sabina ringde.
- Lee, står din cykel utanför mig?
Det är tur att den är unik och att man känner igen den. 
Det är ju en unik person som har målat den ;)




sötaste systern.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0