En Höstlig Söndag!

Aloha gott folk....

Så fort jag har tid över så ägnar jag det åt min blogg.
Vilken jävla data nörd jag är.
Jag borde ägna mer tid åt städning istället.
Det ligger kläder praktiskt taget runtom i heeela min lägenhet.
Disk i lass och jag ser ut som fan som vanligt haha.
Kebab-rester och här luktar inte gott, men jag orkar inte bry mig.
För Just nu känns allt så bra. Jävligt fint känns det.
Fast lite skrämmande. Är grymt rädd.
Men men. Jag är den mest levande människan =)

Jag mår illa sen igår och i fredags.
Blivit lite väl mycket alkohol senaste veckan.
Har ätit onyttigt i flera dagar.... MIN MAGE MÅR INTE BRAAAA!!!
Blev en hel del öl igår trots allt också.
Jag och Jossan stack hem till Marcello och hade en väldigt annorlunda kväll.
Ganska mongo skum faktiskt, men kul var det haha.
Sen mötte jag upp den sötaste, åt burgare och somnade gott på soffan.
Vaknar upp kl 05.20 av att Jossan ringer mig på väg hem. LOL.





Jossan och jag i samma outfit fast i olika sorters färger.
Matchande jackor :)
Fiiiiina va??

Söndagen (idag då) har varit helt sjukt mysig.
Det har varit en underbar höstdag med en massa olika färger omkring mig.
Löv i alla sorters färger har förgyllt min dag.
En klar blå himmel med sol och värme.
Jag har bara njutit till fullo.
Hittintills den finaste höstdagen + söndagen jag varit med om.
+ det bästa sällskapet en sån här dag :)



" The Kodak moment"

Stack hem och gjorde mig i ordning och fin, för den finaste. =)
Blev en frukost á la räkmacka och latte på Espresso House i stan.
En solig promenad, hämtade min cykel, en kort visit hem till Jossan,
en mys-stund på en bänk vid kanalen,
letning av den där visningen av lägenheten,
gick till apoteket på möllan, ner till pildammarna, fika igen,
och sen hem till mig igen, flera timmars promenad typ.
Slutligen 2 filmer och en kebab. =)
Hade ju faktiskt inte kunnat bli bättre.
Eller jo, om jag bara inte mått så jävla cp i magen typ.

Imorgon ska jag och Jossan göra ett fint besök hos farbror doktorn.
Jag ska färga mitt hår och träna.
Nya tag nu inför ny vecka. Pust.

Gud va allting känns bra.
Hela situationen är helt sjuk.
Jag förstår inte själv hur allt gick till.
Men det är väl när man minst anar det som det löser sig bra?
Nu är jag bara rädd....Men det tillhör ju...eller?
Skriver jag för mkt så kanske karman vänder igen och det går åt helvete?

Nä nu ska jag sluta och gå och lägga mig.
Tjo flöjt allesamman! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0