David Beckham

David Beckham Monday was named the new face of the product of Italian underwear giant.(Photo: chinadaily.com.cn)

David Beckham...

Ja jag vet inte riktigt. Har aldrig tyckt att han är en riktig hunk.
Sen att det är så mycket skriverier om honom och Victoria...
Boooooooooooring!
Trötta ut mig, vem fan bryr sig.
Otrohet hit o dit. Lalallalaa...

Men att han e snygg det är ju en annan femma.
Som sagt har han aldrig fallit mig i smaken....
Tycker inte alls att han är het.
Visst är han inte FUL men inte min smak bara.
Tills jag såg denna reklambilden för Armani.
OOOOOH MY FREAKING GOD!!!!
Kroppen. Tattueringarna. PAKETET!!!
Now we´re talking!!



Oh lalla...

Och nu kom jag på varför jag inte tycker att han är snygg.
Det är HÅRET. När han är rakad så är han sjukt het.
Med hår - NejNejNej!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du Lee, tror du att paketet är fejkat? det är ju säkerligen tillfixat lite iaf.. eller? (jag snakcar om beckhams snorre)

2008-10-02 @ 15:17:50
URL: http://somethingofaconfession.blogspot.com
Postat av: Lee

Hej gumman! Ja jag vet inte med Beckham, spelar ingen roll. bilden e najs =) Har även hört "rykten" om att det e sant, plus att viktoria har gått ut och sagt att han e välutrustad! :) så jaa.. vem vet...Puss Lee

PS! NAZANIN, Varför kan man inte skriva i din blogg? oh jag får spel, går inte att skriva komentarer om jag inte har konto där. va e det för bajs du har!!??

2008-10-02 @ 19:53:59
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0