Wassup Wassup!



Rye Rye e grym som fan... Trots att hon är så ung också.
Rolig remix till Dirty Dancing. =)

Gud vad jag är trött idag.
Förstår inte hur.
Stack ner på gymmet innan.
Var typ bara jag och en annan där. Sköööönt!
Cykla hem till Jossan o Märie, ingen mat hemma så jag åt hennes mat.
Och godis, gah va dålig jag blivit....
Måste skärpa mig nu! :P
Lönen kommer ju imorgon.
Danni va där och lämnade sina hundar.
Alfons (hunden) va lite kåt på mig haha. juck juck och slick slick.
Lite hopp och lite dans typ.
Kul att nån e kåt på mig iallafall hahhahhahahahaha..... =)
Blev rastlös, gick hem i kylan, jossan hängde på med doggsen.
Och nu sitter jag här..
Kollar klänningar på nätet på en sida som Sanna skickade.

ASOS.COM

Har suttit och kollat igenom 42 sidor med klänningar.
Där var så många snygga, fina, eleganta... sånna som jag aldrig hade kunnat ha.
Men många som jag hade kunnat ha också.
Givetvis så är det plagget man alltid tycker mest om, det dyraste.
För att inte tala om skorna, linnena och tröjorna, jaaaa...
allt på sidan var super snyggt, och faktiskt inte till ett allt för dyrt pris heller.
Något jag rekomenderar.

Där fanns många av "DEN LILLA SVARTA"
som i tjejspråk menas med - en svart snygg klänning!
Jag kom och tänka på att jag nästan inte äger några klänningar.
Har lixom inte varit min grej på fleeera år, och det är med tanke på vikten.
Min figur passar lixom inte i många modeller....
Men nu, börjar det kännas lite mer "rätt "och lite mer kvinnligt.
Men sånt tar tid för mig. "Att mogna" eller va man kallar det hahahahahaha.
Känns jävligt najs att magen är på väg bort nu också. Finally.
Men det är en bra bit kvar, men jag vårdar den ömt :)

      kjhgfdfghjk     

Dessa tyckte jag va najs iallfall.

Imorgon tänkte jag handla massa mat att vårda min bubbliga mage med,
men det kommer jag inte hinna om jag ska träna innan jobbet.
Och jag måste träna. Men sen måste jag ha mat också. Blir sallad som vanligt antar jag.
Jävligt emo att jag ska jobba imorgon, hade hellre åkt till Ängelholm
.
Gah att man är så nyfiken då.

Nä nu är det sovdags för mig!

Fred ut.

FÖRRESTEN!
Mr K, jag vet att du läser.... Du har lovat mig en klänning, var e den?
Mouhahahhahahahhaa!! :P

Kommentarer
Postat av: jane

Den svarta..åhh so sexy!!! jag håller mig åsså långt borta från klänningar..min hängmage trivs inte i sånna tyvärr! När Miche börjar få in casch e d fantamaj han som ska betala en bukplastik till mig!!!!!

2008-11-28 @ 09:02:25
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0