vem är du till mig?

Så åter igen till det här med komentarer.

Huvudsaken är väl att jag själv är nöjd med mina resultat
Och att jag trivs i mig själv och mår bra.
Jag är stolt, glad, mår underbart och utveckas varje dag.
(fysiskt och psykiskt)
Varför ska jag deffa till max och tröttna?
Jag kör mitt tempo som jag trivs med,
och med tanke på att jag märker resultat HELA tiden så är det är ju bara ett plus.
Det kanske inte är ett plus för dig, men för MIG är det.
så vem är DU som ens kommer med fjolliga komentarer?
Är du avundsjuk på mig eller varför skriver du ens?
Fortsätt du, tycker det är ganska roligt faktiskt.
Det rör mig inte ryggen längre med era "hittepo" namn.
Jag handskas ganska bra med det i dagens läge, skrattar lite för det mesta.
Förr tog jag det ganska personligt, sånt som utvecklas.
Men jag vet ju om att det är en person som inte känner mig och vet hur jag funkar.
Och vad jag gått igenom.

Så käre "BRUNO" Jag älskar dig enormt, du är så söt som bryr dig om mig så mycket.
Du är så underbar käre vän som känner mig så bra.
Kan du inte fortsätta med dina vackra komentarer, jag ääälskar dom så!
HAHAHHAHAHAHA!! =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har utmanat dig =)

http://wentzel.bloggspace.se/790434/3-saker/

2008-11-23 @ 22:13:17
URL: http://wentzel.spaceblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0