Tidiga morgnar och sena nätter

Pust och stön.
JAG Behöver mer sömn.
NEED MY BEATYSLEEP!!

Mycket man ska hinna med under sin lediga tid när man jobbar igen.
Blogga, träna, maila, "ordna saker," söka nya jobb, träffa folk, laga mat, städa,
gosa med katten, tvätta ... bla bla bla.
THE LIST GOES ON AND ON AND ON AND ON....

Rätt störigt, för man hinner ingenting när man jobbar kväll längre.
Kommer hem, sitter vid datorn en timme, däckar.
Vaknar, tränar, äter, går till jobb. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!
DYGNET BEHÖVER FLER TIMMAR, SNÄLLA FIXA!!!

Så fort jag får tid ska jag maila till HK ang mitt jobb.
Fick hjälp igår av en kollega så nu hoppas jag på det bästa.

Imorgonbitti kommer farmor och Sofia, tjejen som ska hyra min lägenhet.
KLOCKAN 10.00, och jag måste upp tidigare då med andra
ord för att här ser ut som ett BOMBNEDSLAG här hemma!

Jag har suttit och smidit på framtidsplaner i några veckor nu.
Det går framåt i utvecklingen.
Och den personliga utvecklingen också. verkligen +++ i kanten.
Och äntligen har jag kommit fram till vad jag ska göra med min karriär.
Det kommer säkerligen bli något bra, inget man kan lova direkt,
Men det kommer att ta tid. Mer tid än vad jag tror.
Så efter resan så ser vi hur allt blir med allt.

Det enda jag fasar över medans jag är borta är min träning.
Jag får klara mig med löpning och kanske se om jag kan hitta ett gym medans jag är där.
2 ½  månad är ganska lång tid ändå ju.

Nä nu är det dags för sängen ..... den kallar idag igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0