Söndag...don´t have to say more...



En regnig och sluskig söndag som den här, när det är cp kallt ute....
Blåsten och regnet smattrar i ansiktet på en på väg hem....dååååå....
Då vill man bara ligga inne i sängen, i värmen och ha det mysigt.
Jag hade kunnat döda för att mysa lite nu. FAKK FAKK FAKK!!

En tråkig söndag som suger pung.
Det är inte så att det är långt från Rörsjöstaden och hem till mig.
Men fan va lack man blir på vädret alltså.
Allmänt gay!

Nu ska jag ta en varm dusch,
göra en ansiktsmask och smörja in hela min kropp för att sedan klä på mig mjukisbyxorna.
Det enda jobbiga idag är mest att jag måste bege mig ner till Triangeln och hämta min cykel.
Och att jag måste lämna Jossans Adidas sneakers senare idag.

Man blir irriterad för att vädret är dåligt, och att det är kallt.
Det regnar för helvete ute. Jag hatar regn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hatar blåst. HATAR SVESKT VÄDER!

Vad hände med dom fina soliga höst-söndagarna som var mysiga???
Dom dog ut sorgligt nog.... Fast dom var najs när dom fanns.
Och jag antar att dom kommer tillbaka någon gång snart igen.

För övrigt så var det ännu en lugn kväll igår.
Jag och Jo, stack hem till Maja.
Riktigt weirdo samtal vi hade.
Tog sen bussen hem till Linus.
Lördag - ingen fest. *pustar ut faktiskt*
Bara en mysig CHILLOUT kväll med trevligt sällskap.
En flaska vin som jag och Jo. delade på.
Teé drickande.
Fastnade hos Linus till klockan var 04.30
Går därefter hem till Jo. och sover där. Slocknar 05.30
Spoonandes med en kall kvinna som sökte värme ;) haha.
Vaknar av att jobbet ringer mig. Oooojdå... Klick.

Det enda mysiga hittils idag var frukosten med Jo och Ma.
Sjukt fet frulle. Fett najs, love u girls :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0