Some day....

Dagens sköna låt som får mig att bli på mysigt humör:
Titiyo feat Kleerup - LONGING FOR A LULLABIES

Gick hem tidigare från jobbet.
Inhandlade det jag skulle nere i Crewshopen, som jag skulle ha gjort ett tag nu.
I LOVE PARFYMER.
Mina har varit slut ett tag.
Issey Miyake "L´eau D´issey".
Och en Clinique kräm, till mina vackra påsar under ögonen.



Stog och sniffade på PORCHE DESIGNS nya parfym till herrar.
RIKTIGT GOD DOFT faktiskt. Mmmmmmmmm.....
Mitt bokmärke e täckt i det, så varje gång jag öppnar boken så tar jag ett djupt andetag.
Mans-doft är bäst! :D



Cyklade sedan ner till läkaren, var lite tidig så gick in på Hansa så länge...
Hittar då vääääärldens KAP!
En vinterjacka, som jag behövt ett tag men inte hittat någon najs, som inte varit allt för dyr.
Jag gav praktiskt taget INGENTING för denna jackan.
Den är varm och snygg och har en stor, tjock krage. vilket jag ÄLSKAR!!!
Och ett bälte i midja, vilket framhäver mina former har jag hört ;) hehe...
Kanske inte e världens bästa bild, men men...



Kommer in till läkaren, fick provsvar för en av orsakerna att jag gått till henne.
Fick en klump i halsen och ont i magen.
Jag ville gråta.
Inget positivt med andra ord :(

Drar därifrån för att hämta ut 3 av medicinerna.
Oj va dyrt, hade inte ens råd.
Får hämta ut dom imorgon.
Ser då plötsligt räddarna i nöden. Utanför står Sophie och Marie.
KAFFE OCH FIKA!!!!
Och framför allt, prata ut med någon.
ANGÅENDE ALLT de senaste dagarna!
SKÖNT, och jag är så tacksam för att ha vänner ibland.
Smakade Espresso, och wow...kanske inget för mig, lite för starkt.
Men JÄVLAR vilken cp kick jag fick! :)

Nu ska jag iväg till Kick&Box med Fia som vanligt, på Görans pass.
It´s always a date på onsdagar :)
Får se om jag kan sova något i natt, så jag inte hostar sönder mig :(

Och jobbet = skrattretande!
Idag har jag inte gjort NÅGOT ALLS på mitt jobb.
Sterling har ju gått i konkurs, så alla flyg är ju inställda för dom etc.
Har bara gått runt och snackat massa skit och tagit pauser.
INGET VETTIGT ALLS!!
Och sovit så klart, that´s my thing på jobbet. 
Jag och Mark låg och sov uppe på bordet till det nya
pausrummet imorse när vi hade frukostpausen..haha...
Skönt att man inte alltid behöver vara social med varandra.



Utsikt från nya pausrummet.
Nja, man blir ju lite sugen att smyga in och sätta sig på en plats
när det e sånt här jävla sugit fisse väder ute.

Jaja. that´s it folks.

Någon som vill ha en katt by the way??
Katten ska ut nu!! *Snart gråter jag igen*

BAJJ BAJJ FUCKERS


Kommentarer
Postat av: Bittelibusan

Vad kostade jackan då? Ser fin ut...letar fortfarande en till lillsyrran din.

2008-11-05 @ 20:23:48
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

250!!

2008-11-08 @ 00:48:29
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0