Sol bad och värme



Jag börjar bli rastlös på det här vädret.
JAG HATAR SVERIGE, jag vill fly!!
Jag saknar sol, bad och värme.
Speciellt värme. Ingen blåst tack.
Bilden är från i somras nere i West Harbour. =)
Maja och jag tog en cider där, och avnjöt utsikt med salsa musik i bakgrunden.
Jag tänkte att jag skulle lägga in denna här för det är en början på vår fina framtid ihop.
Salsa, alkohol, sol, bad, strand, mat, pojkar.... i massor...

DET ÄR LIVET!

Jag antar att jag kanske inte ens kommer hem ifrån Mexico?:P
Den där serveringen dom har i Västra Hamnen är ändå riktigt najs. Chill.


SOM AVSLUTNING PÅ KVÄLLEN FÅR NI EN ROLIG BILD :)



Kommentarer
Postat av: Bitte

Bättre fly än illa fäkta? hehe I LOVE YOU

2008-11-14 @ 02:02:31
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0