Waked up

HOLA!!

Jag ångrade mig att gå ut och festa idag.
Vilket jag är stolt över mig själv.
Blev en mysig hemmakväll med en kär vän istället.
Jag behöver inte alkohol för att försöka "må bättre" för stunden.
Hur många år har det tagit för att inse det?

Många tydligen.

Det är ju J-dagen i Danmark idag.
Det är då man börjar sälja JULÖLEN!
25 % rabatt lockade nere på "Bryggarn" på Kastrup,
men valde i sista sekund att säga nej faktiskt.

Stack och tränade som en gris istället.
Sen hade jag en mysig middag på Mello Yello också.
Mycket att prata om. Kändes skönt.

- Men gud Lee, fan va kvinnlig du är! :)

Tihi, taaaack!
Och jag känner mig mycket vackrare och kvinnligare i dagens läge.
Sen att man får höra att man förändrats som fan till det bättre hela tiden,
stärker mig mer och mer.
Jag försöker så gott jag kan.

Just nu försöker jag bara luska ut hur man lever ett ordentligt singelliv.
Det var ett bra tag sen jag var det ORDENTLIGT,
och det är nog därför det gått som det gått sen allt med Lasse.
Jag vet inte hur jag ska bete mig. hahahaha.

Jag skrattar bara åt det i dag, för det är bara skrattretande.
Snart bjuder jag tjejkompisarna på champagne iallafall.
Och ni vet varför. Jag börjar närma mig.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAA *ASG*

Nu sitter jag här med min kines, har kollat på Sex and the city filmen.
Gråter en tår varje gång.
Denna jävla kärlek. Det är hårt och jobbigt bara.
Så blir man känslig av filmer också.

Äh, med kvällens/nattens inlägg vill jag nog mest påpeka att jag älskar mina vänner.
Ni är underbara som ställer upp i både vått och torrt.
Många som har ringt senaste dagarna, och som jag träffat.
Och jag är glad över att jag har er.

Killar kommer och går men vänskap består! :)

Jag tror att jag har tittat för mycket på Sex and the city ikväll. haha.

Idag har jag sån styrka att jag kunde välta ett hus med mina tankar.
Det känns så skönt.
Jag ska nog vara singel "på riktigt" ett tag nu.
För då slipper jag lägga ner tid och jag har bara mig själv i fokus.

JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV!!!!!!!!
Länge sen jag gjorde det utan att ljuga

Kommentarer
Postat av: Bitte

Go Girl!!! Uj, vad härligt att läsa dina ord!

Det finns inget bättre än inre styrka!

2008-11-08 @ 02:58:14
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0