Nostalgi

Satt och kollade igenom en massa gamla bilder igår.
Skulle lägga upp dom på "FEJJAN" men det går inte.
Tror det e nån bugg på sidan. Helt fucked up.
Men jag skrattade och blickade tillbaka. Sååå skoj mitt liv varit ändå.
Tur att man har sparat fotoalbumen.
Jag älskar att titta på bilder.



En av Kims alla fester på Högaholm. Sjuka tider det.
Kim är det ingen skillnad på i dagens läge. HAHA.
Paul har min tröja på sig dessutom på bilden...



Avslutningsfest i 9:an.



Under min RHODOS resa åker jag över till KOS och hälsade på mina tjejkompisar.
Det märks att jag varit där en vecka längre än dom va? :P
Och då var man smal dessutom. eller ja, smalare...



Under KOS resan så var jag lite mindre formell....
Lazslo visar hur brudar kan vara när vi är själva typ. haha.



En av Kims fester nere vid Caroli. Fina tider det med. Danskarna och Jenny.



Jag och Sluskiga Ricardo aka. Klamydia Ricardo. Hahaha.
Antar att jag smakade gott?

Nu är det BodyPump om 20 min. Hurry Hurry.
Back soon again.

Kommentarer
Postat av: Mille Pille

Himmel o Pannkaka...guud vad jag ocksa var mycket smalare...och da tyckte man att man var tjock...ska nog borja trana igen...hoppas inte detta var bilderna som skulle upp pa fejjan...

2008-11-14 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0