Me




Detta är nog JAG i ett nötskal.
Färgglad och sticker ut ifrån mängden.
Liksom inte som alla andra??
Men har ett minne som en guldfisk! :)



Nyss kommit ifrån gymmet.
40 min cardio och 1 timmes Body Pump.
Alla va där. Erika, Sofie, Fia och Elin.
Riktigt gym-gäng idag! :)
Ska hoppa in i duschen nu. Svettig.

Ni kan numera kalla mig RUDOLF med röda mulen!
Har fått världens största finne på näsan.
HELT RÖÖÖÖÖD som RUDOLF! Gaaaah...

Känner för att ta upp min telefon och ringa ett samtal,
men jag är lite "blyg och feg" så jag låter bli.
*Fniss Fniss*

Kollar på Fotbollsgalan med Elin.
Väntar och ser om ZLATAN ska få guldbollen för tredje året i rad.
Va tror ni? Tror ni han får den? Jag tror 100 % säkert.

Well. I´m off to a great shower.

Bajj Bajj Then!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0