Löniiiiiiiing!!

Fredag och lön. Underbart.
Gym imorse, glömde bort tiden.
Fick stressa lite.
Vrickade foten, alltså inget jobb, YES :)
Heller ingen Ängelholm. :(
Däremot en Karamell i stan, lulla runt, åt mat, fika.
Mötte Majsa. Karamellen gick.
Majsa gick också, och jag lullade runt för mig själv.
Som en viktigpetter med handsfree och snacka,
lyssna på musik och kände mig allmänt pepp och snygg. HAHA :)
Jag älskar att shoppa när jag är själv.
Inget stress, bara jag och en massa underbara saker :)
Hittade denna underbara kjol, samma färg som min lila väska.
Matchiiiiing =)



Fördel : Modellsydd för min bootyass!
Dragkedja hela vägen = Sexigt, och lätt att få av ;-)

Sen har det blivit några julklappar bara.
Har bara typ 2 kvar. sen får det vara nog.
Snål är man när man ska ut och resa.

Handlade lite mat på vägen hem också.
FRUKTSALLAD fick det bli som fredagsmys med mig själv.
Åt en fybubblans stor tallrik med "dagens pasta" på MOCCA innan idag.



En najsig film på det, och jag mår underbart.

Fan, det finns en människa som jag älskar extremt mycket.
Denna personen aaaaaanar nog inte hur mycket "denna" betyder för mig.
Jag hade aldrig klarat mig utan "den".
Jag vet inte riktigt, men jag känner mig så "tom" utan "den" vid min sida.
I´ve got to say that u mean a lot in my life, and I love u! :)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Tack Lee! :) asgarv

2008-11-28 @ 21:36:18
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0