Lite Komplimanger

X: Lee!!! Fan va söt du är idag.
    Gud, du har gått ner mycket i vikt va?
L: Jaaa *generande*
X: Jätte fint, det klär dig!
M: Det känns skönt att höra det av andra va?
L: Ja faktiskt rätt najs, men man märker det inte på samma sätt själv.
     Och jag är ju långt ifrån färdig.
M: Härligt, du är duktig. Keep up the good work.

- Lee, du är skit snygg idag.
  Det märks verkligen att du har gått ner mycket. Du är så het!

- Du blir smalare och smalare varje gång jag träffar dig. 
  Snyggare för varje gång också.

- Hur har du gjort för att gå ner så mycket Lee, du är jätte vacker! =)

- Fortsätter du som du gör ett tag framöver så kommer
  du kunna ha vilken kropp du vill. Du är jätte fin.

- Förstår du nu hur mycket du har gått ner Lee? Förstår du?
  Titta här, *visar mig gammal bild* Du är skit snygg, snart får du inte gå ner mer.

L: Jag hatar magen, sluta.
X: Jag gillar din mage, sluta själv.

Kommentarer som dessa har jag fått överöst över mig senaste 2 månaderna.
Det känns skönt och man blir så klart pepp över att höra sånt.
Sen vill man ju prestera ännu mer nu, man blir lixom lite KOKKO i bollen av det.
Men som  jag sagt förr så är det JAG själv som ska vara nöjd med hur jag ser ut.
Och vad jag presterar. Ingen annan har ju med saken att göra egentligen.
Men lite peppning och komplimanger tackar jag aldrig nej till.
Vem gör det egentligen?
Mina vänner är fina, även andra runtomkring som märkt skillnaden.
Denna veckan har jag fått höra det minst 4 ggr iaf.

Men jag älskar mina former, mina stora BOOTYASS,
och mina stora bröst (som inte är lika stora längre buhu)
Jag vill inte vara trådsmal, mest bara vältränad och slimmad.
Jag tar det i min takt, på min nivå, pga många komplikationer.

Visst får du tycka att jag är ful och äcklig också, finns det säkert många som gör.
Men jag trivs med mig själv nu. Och FINA kommentarer betyder mer än vad ni anar.
Så, Tack alla för att ni är så fina. :)



Här har ni Lee år 2006 + 12 kilo och dessutom en cigg.
Ciggen är fimpad sen 4-5 månader tillbaka.
Rökfri och startat ett nytt liv....?...
Marcello fick va med på en hörna också.

Nu ska jag till jobb. baaaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan du passar bra i lång lugg

2008-11-30 @ 14:01:15
Postat av: Bitte

Ps! Ta en likadan bild iklädd samma kläder som på bilden och be någon plåta dig i samma pose´ så vi alla får se skillnaden. Ps! Alla träffar ju inte dig varje dag. VILL SE SKILLNADEN JU! Puss

2008-11-30 @ 15:39:17
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Sen har jag gjort ett inlägg enbart till dig om du inte redan har läst det...var så god:



http://bitte.webblogg.se/2008/november/cheap-dresses-witout-looking-cheap.html/



2008-11-30 @ 15:43:31
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Nettan

Den var riktigt god oxå ;) "Tyvärr" så blev det lite för många haha :) Det är bara bra idag, själv oxå? Ja stämmer, Jane är ju en Vellinge tös från början precis som jag. Kram

2008-12-01 @ 11:02:48
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Lee

Tack, anonym. Och mamma,tack för inlägget... Ja, jag gillar slampiga klänningar :) haha. jag är ju en liten slampa! :P Orkar nog inte projektera och hålla på att hitta dom kläderna jag hade då. Puss alla

2008-12-02 @ 22:03:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0