klump

Av en enkel och simpel anledning så borde jag inte skriva hur jag känner.

Jag ska aldrig numera skriva någonsin hur jag känner.
Jag ska aldrig numera SÄGA hur jag känner.
Något har sagt till mig hela tiden att om jag gör det så kommer det slå tillbaka på mig.
I motsatt effekt. En chans man tar.
Tar nog inte den chansen igen.

Vaknar upp kl 07.00 prick, har en klump i magen.
Går inte bort, försöker somna om över en timme. Går inte.
Aldrig mer igen alltså. Aldrig.
Glenn, tack för trösten igår, och promenaden.
Det värmde verkligen! =)
Nu vet jag också att du är en trogen läsare.

Även tack till Annica.
Och finaste Miche, som länge inte varit så bra tröst...
Men för en gångs skull stöttar lite.
Ska dit och äta frukost med honom nu.
Kan ju ändå inte somna om så lika bra jag har manligt sällskap.
(inklusive huvudvärk)

Börjar om från ruta ett igen.
Lika bra.
Hur hårt det än är...
Sånt man får ta.
Jag klarar det fint.
Bättre att ta det nu än sen.

Föresten så fick jag svar från Olof imorse.
Han sa att det var mycket möjligt att jag kunde få jobb på gymmet när jag kommer hem.
Så där har vi något från den ljusa sidan :)
AJ LAJK GOODLIFE!

Piss out.


Kommentarer
Postat av: Maceda

Vill ba säg att du e söt! Ibland kommer man närmre dig genom att läsa din blogg.. Dina tankar o känslor.. Än att snacka med dig om dom.. Så sluta ej.. Vi e nog många som känner oss närmre dig på detta sätt.

2008-11-03 @ 14:51:24
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lee

Annica, jag älskar dig fattar du!?!?!?!

Flytta inte ifrån mig snälla! Jag kommer att sakna dig oerhört isåfall. Stadga dig här, skaffa små kines-danska barn i SVERIGE istället!!! Du är också söt, sötare och sötast :) Dina ord värmer alltid :) Pussssss

2008-11-03 @ 22:10:30
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0