Harold & Kumar ... ?

Igår hade jag nog den sjukaste ballaste måndagen på länge.

Gick hem från jobb ju...
Städade och flummade här hemma för mig själv.
Karamellen ringer, och kommer förbi. " -Ska vi? " 
Det var nästan en självklarhet för mig som var så uppe i varv
och behövde en lugn stund och "coola ner mig" från min städning o skit.

För er som har sett Harold & Kumar goes to White Castle....
Och Harold & Kumar escapes from Guantanamo Bay....

Så såg vi först 1:an, och tro mig,
vi levde typ upp oss till rollerna av Harold & Kumar i filmen.
Sen va vi sååååååååå sugna på Hamburgare och godis,
så vi gick i isande kyla MITT I NATTEN ner till Midhem. Vilken grej.
Jag hade dessutom precis ätit.

Och vi hade en kamera som vi tog konstiga bilder med.
Det kändes helt sjukt hahaha. Men grymt ball.
För det va verkligen ett projekt att gå dit och när vi såg skyltarna,
så såg vi två stycken och i mitteln var en reklampelare
och på den var där en stor dubbelcheesburgare!
Ooooooooooh. det var äkta lycka i det tillfället.
Som vi skrattade.

Vidare till Statoil för godis och sen hem igen till mig och kollade på 2:an, uppföljaren.
Klockan är då typ 2 på natten. Fast sen däckade jag i soffan...
Vi ringde även ett roligt samtal till "DURACELL" då samtalet bestod av att säga
" - Hallaaaaau" i olika tonlägen i 5 minuter. HAHAHA.

Fan va jag älskar att kunna göra sånna spontana saker när som helst.
Sånt man minns länge. BALL!
Jag älskar Karamellen, han är nog den enda vettiga snubben jag känner.
Alla andra snubbar är ju cp. :P




Kommentarer
Postat av: Bitte

Ps! Har du filmerna hemma?

I want to see them ju! Kraaaaam

2008-11-26 @ 01:01:57
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0