Fredagsmys

En fredag i gott sällskap.
Väldigt mysigt sällskap :)
En flaska vin.
Massa roligt prat.
Choklad och vindruvor.
Och bara en skön stämning.
Najs musik.
Inget stirr, inget festande.
Nintendospelande - Mega man.
Soft.
Slutligen Max - HAMBURGARE!!



Jane, Cello och Jonas :)



Jane, Jag och Jonas.



Karamellen spelar Mega Man.



Karamellen och Jane. Hon är hungrig. :) Så söta.



Tihi. Jane och Jag.

Och sen slutade typ kvällen där.
Mycket trevligt.

PS! JANE, jag ska aldrig glömma din pinsamma kommentar!
HAHAHA, du ska få igen på den. Pinsamma dig!! Fy dajj!!

SÅ GOTT FOLK. VAD HÄNDER IKVÄLL DÅ?????

Kommentarer
Postat av: jane

hahaha jag var hungrig!! tack för en soft kväll! gör vi om tycker jag!

2008-11-15 @ 16:41:51
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lee

Ah det tycker jag med :) Fixa barnvakt!!! :)

2008-11-15 @ 19:32:13
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0