FLuFfiS



Sånt här roligt humör är jag på idag.
Barnsligt humör med andra ord.
Bajs och kiss lixom. Fniss Fniss.



Vaknade kl 05.00
Ska ta tåget till jobb 06.22
Börjar 07.00
Går halvvägs till centralen, hittar inte mitt tågkort.
Får gå hem igen (i regn dessutom)
Ringer och säger att jag är sen.
Dan svarar och säger: Börjar inte du klockan 06?
Öhm....*tänk tänk*
- Jo det är därför jag ringer.
Efter 20 minuters letande skulle jag precis ringa och
säga att jag inte hittade det och får bli hemma.
Så finner jag det i mina Levis jeans.
Tar tåget från Centralen 07.02
+ en jobbig magkänsla på vägen.
Hittar Gabriella som också är sen.
Puhja, jag är inte själv! :)
TÅGET är försenat ca 30 min....GAH!
Kommer till jobbet kl 08.00
TVÅ TIMMAR FÖRSENAD!

High five till mig själv.
Lyckas så bra alltid!!

Fann även Patrik på jobbet. =)
Har saknat hans positiva inställning till saker och ting.
Så skönt flummig han är. Me like.

För övrigt så blir det ingen träning idag (hör och häpna) pga att jag har sjukt ont i mina ben.
Sen är jag seg som fan, pga för lite sömn.
Jag och Patrik sprang till tåget....och gah, kunde nästan inte gå efter det.
Fick dra hem och smörja mina ben.

Mötte sedan upp Emilia i stan.
Fikade på Waynes, där Sofia från gymmet jobbade. NY KOMPIS:P
Fick VIP på Waynes. rabatt på fika. Bra för Lee som är fikadeluxare!
Sen gick vi hem till mig och fixade ett SPRAYDATE KONTO till henne.
Satt och flina åt fula snubbar och spydde lite galla över vissa. haha.

Ser fram emot att vara ledig imorgon och torsdag.
Ska få hinna städa lite och packa lite grejer.
Quality time.

Nä nu ska jag försöka få i mig nån mat.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0