Drömmar

I natt drömde jag en helt underlig, märklig dröm.
Fast den var rätt najs ändå.

Som om jag vore en elak, lurig älva som strosade omkring i skogen.
Vacker som solen, lätt som en fjäder och när jag hoppade omkring så nästan flög jag fram.
Hade ett underbart leénde på läpparna, Skimrande ögon med glimten i.
Och enbart iklädd mina röda spets trosor.

På vägen hoppade jag igenom kall morgondis,
soluppgång, och skogen var alldeles magisk.
Den var lurig, precis som jag.
På vägen fann älvan också en massa män ..... som hon lurade ....
Hon gjorde så att dom blev paralyserade och tomma på
ord av sakerna den elaka men vackra älvan gjorde.
Som nonchalant inte brydde sig,
och hoppade vidare missledande för att paralysera nästa man.

Kanske inte ska gå in vidare på detaljer, men den var underlig.
Men jag gillade det.


Kommentarer
Postat av: sanna

hehehe....trodde först du skrev LURVIG älva....

2008-11-30 @ 13:21:19
Postat av: Bitte

Ps! Det trodde jag med...hihi!

2008-11-30 @ 15:34:19
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Jag som expert på drömtolkningar kan utan att tolka in för mycket av drömmen se klart och tydligt vad den betyder. Den har ett starkt budskap till dig Lee, ser du inte det? Ditt inre har talat till dig.

Learn from your dreams - I do.

2008-11-30 @ 15:36:39
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0