CP CV!



Hej, har ni mig :)

Sitter med mitt CV (finally) och mitt personliga brev nu.
Det personliga brevet är avklarat. CHECK!
Vill egentligen bara gå och lägga mig,
men jag måste ha gjort detta innan jag gör något annat.

Bra av mig att sitta på min blogg då Lee. Bra!
Sen sitter jag på den andra nya bloggen också. =)
Jag kommer sjuka mig imorgon. Need to rest.

Jag vill prata med honom. Känns som om där är något ouppklarat.
Men jag vänder ryggen till, emot min vilja och biter i det sura äpplet.

Jag vill bara uppmana alla små barn om att DROGER i alla former, inte är bra!
Det är bara jobbigt att sluta med dom!
Drick heller inte Teét, man vet aldrig vad där finns i :P

Till en annan sak så såg jag "DOM" för några dagar sedan.
Hand i hand, kyssandes.
Den dagen jag hade väntat på länge,
den bilden jag har byggt upp som var extremt jobbig.
Som man aldrig vill vara med om.
Och det var ungefär på det sättet det hände också faktiskt.
Men när det väl hände så reagerade jag inte alls.
Och jag blev lite paff själv faktiskt. Jag kände ingenting.
Helt tomt. Jag var alldeles kall i hjärtat.
Likgiltighet.

Inte förrän då insåg jag att jag verkligen kunnat gå vidare utan problem.
Men att jag gjort samma fel som innan, bekämpade en drog med en annan drog.

Har nyss kommit hem ifrån min pappa.
Höll på att somna vid middagsbordet.
Dom måste tycka om att jag kommer dit och är så social alltid. haha.
När jag inte hade något att göra så redigerade jag lite bilder från gårdagen.

Oh gud va jag kände mig najs igår, jag var ju najs så kan ju va det! ;-)
Feta props till mig själv :)
Kul att man börjar att lära älska sig själv igen.







Fler finner ni på FACEBOOK så klart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0