Butter :(

Torsdagen som jag sett fram emot ser dyster ut.
Fick precis ett sms. och nu är hela sitsen  "Jag får se..."
Jahapp.. fan dåå..
Ingen rolig ledig dag idag heller.... ?

Vaknade på fel sida idag också .
Tror det var min skumma dröm i natt, som nästintill verkade verklig.
Känslan, jag kände igen den. Den var så velig och osäker.
Och jag visste exakt vad det gällde.Tillit och förtroende.
Och inte från min sida, men personen i drömmen då.....
Som gnällde på mig, och av osäkerheten avslutar något som inte ens var påbörjat.
Gah, jag orkar verkligen inte. En dröm förvisso.
Men mina drömmar e typ alltid sanna. HAHA.

Jag blir irriterad bara jag tänker på min dröm.
Nu är det inte mig det är fel på längre, nu är det alla andra.

Jag har alldeles för många och tänka på i min skalle.
Jag kan inte hålla reda på allt och alla längre.
Förr var jag den som skulle vara bekräftad av allt och alla....
Passa in i alla hörn o vrår, och försöka stå i centrum.
Fick jag inte bekräftelsen så blev jag sur och vrång.
Och tog det personligt.

Idag försöker jag tänka på mig själv.
Och prioriterar mig, mig, mig i första hand!
Jag duger som jag är och jag ska inte ändra på mig för någon.
Passar det inte andra att gilla mig så är det synd för dom,
för dom vet inte vad dom gått miste om hehehehe ;)
Brukar komma tillbaka ibland med svansen mellan benen.
Men det brukar inte funka ....för mig...
Visst är det svårt att bryta en dålig vana,
jag har varit väldigt van vid att vända kappan efter vinden.

Jag har inte ork eller tid att tänka på alla andra längre.
Jag orkar inte lyssna på skitsnack, jag orkar inte med män,
jag orkar inte med gnälliga och negativa människor.
Veliga, sura, vrånga, martyrer, äääh jag pallar inte med NÅTT helt enkelt.
JAG PAAAAAAAAALLAR INTE. LÅT MIG VAAAAAA!!!!

Sen blev mitt humör ännu konstigare i går kväll.
Jag vet inte riktigt, kan inte sätta fingret på det riktigt.
Men jag har funderat en hel del. Och förstår mig inte på vissa människor.
Vad dom FÅR UT AV att fråga och säga vissa saker till en.

Jaja. nu ska jag äta frulle bulle.
Händer inte ett skit min lediga dag trots allt.
Får väl dra ner till gymmet eller nått....
Kanske hälsa på Karamellen eller nått... Han är alltid rolig.

Jävla pengar... skit... allt e skit idag. skit. skit skit.

→JAG HATAR MÄN!←

(alla utom en)


Kommentarer
Postat av: Bitte

JOIN´ THE CLUB BABY!

ett bryskt uppvaknande är bättre än inget uppvaknande alls

2008-11-27 @ 15:53:23
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0