Lägga ner??

Jag önskar att jag kunde bli mer hård som Anna.
Kall, bestämd och oberörd.
Hon är den med piskan. Jämt.

Fick kommentaren: - Men Leeeeeee, vad är det jag lärt dig?
Du måste göra så här och så här.
Men tyvärr var allt för sent. Sånt man inte inséer alltid.
Men förlåt mig för att jag inte tänker efter först innan jag öppnar munnen.
SKIT SKIT SKIT!!!

Funderar på att sätta lösen på min blogg.
För att den är så personlig.
För det är inte "Min grej" att sitta och skriva om mode etc.
Den är lite djup...med tankar, vardagsliv, träning, jobb, kärlek, fest......
Och jag antar att det är det som gör den så intressant att läsa?
Det är ju den som gör att jag får besökare.

Allt från vänner, till ovänner, till ytliga bekanta, till ex, andras ex,
familj, släkt och avundsjuka idioter som inte har något annat att prata om än mitt liv!

MAN VILL JU SNOKA!!!! Eller??


Folk kan väl lätt tro att de "lär känna mig" via min blogg.
Jo, kanske till en viss del på ett annat plan, men det är ändå fel.

Eller så kan jag fortsätta och börja skriva om ytliga saker istället.
Som egentligen inte intresserar en enda jävla idiot.

Jag funderar skarpt på lösenord.
Då kan jag ge lösenordet till dom jag vet gillar att läsa den osv.

Härom dagen hade jag över 52 läsare.

VEM ÄR DU?????
Vem är dom som läser??
Skriv ditt namn, lämna en hälsning, så jag vet vem du är??

Bye.

Ps. Lilla Torg och Möllan kommer nog aldrig att kunna mötas på mitteln.
Typ Davidshallstorg.
Det kanske hade varit värt ett försök...
Men i grund och botten så är Lilla Torg alltid Lilla Torg
Och Möllan förblir ALLTID MÖLLAN!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag läser din blogg så har du tankar på att lägga lösen Give me! :)



Önskar dig en happy helg!

2008-11-07 @ 13:57:58
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Leslie thörn

jag och viola läser din blogg ibland, viola tycker den e skoj så vi vill ha lösen!

2008-11-07 @ 18:12:58
Postat av: Lee

Jag återkommer ifall det är aktuellt. Kul att vissa träder fram iaf :)

2008-11-08 @ 00:46:28
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0