W T F ?

Alltså, jag fattar inte!!
VAD e det med dom där samtalen?
Sms:en?
Vissa som man inte snackat med på ca 4-5 år, ringer en.
Varför nu? Varför inte innan?
Sms om en massa konstiga förslag ges av andra.
Varför?
Vänner man lixom inte haft kontakten med, dyker upp.
Varför?
Vad är det som händer här?
Smickrande och Tack, men NEJ tack!

Det handlar inte om EN person.
MINST TRE på bara 2 dagar.
Jag fattar absolut ingenting.
Men jag gillar det. Men vill inte ha ut något utav det.

Hej jag heter Lee, jag är ännu en gång ett objekt haha.
Tur att utstrålningen börjar bli bättre igen HAHA!!

Godnatt o sov gott ;)

image620

På kärt återseende med Tobias Lindh (utan skägg ;)) inne på BK på fyllan.
Miche har fottat med den vanliga kameran, visste knapt att bilden fanns.
Tyckte att den va ganska cool pga att den e suddig faktiskt...

JÄVLA TOBBE, HÄXA KAN DU VA SJÄLV!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0