V a r m t

Söndagmorgon,  klockan är 10 och jag stänger av mitt alarm fortare än kvickt.
Sover ut till ca 12.00, äter frukost och beger mig mot gymmet.
Svettigt som fan. Typ ingen AC där inne så min tröjja e LIMMAD på kroppen,
med tanke på att tempraturen utomhus var/är sjukt hög.
Hem, dushar, torkar inte ens mig, hinner självtorka fan...
Cyklar värsta spinningpasset hem till Zannas föräldrar.
I klädd mina flip-flop som jag haft sen 2004
(jag älskar dom och kan inte slita mig tyvärr)
Första gången i år dom blir använda. Och mina nya sufshorts. =)
Där sitter dom bakfulla och jag klär av mig och börjar sola.
Zanna sitter fullt påklädd. Sjuukt!!
Fixar poolen tillsammans med dom andra, men det var dock för kallt för att bada.
Satte i min fot, och den krampa.. inte roligt.
Senare blev det att vi stack och handla mat, sen va det grillning :)
Första grillningen för i år med... Fan va mysigt det var, och gott.

Faktiskt en hel lyckad söndag =) Tack för sällskapet hunnybunnys!!

image534


image535

image536

image537


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0