V ä r m e

Fan va tempratur gör mycket alltså.
Efter jobb idag hann jag :

Diska
Träna med Sophie
Cykla till mamma och lämna mina extra nycklar
(sophie hängde på)
Cykla till Marcello och hämtade pengar han va skyldig mig
Cyklade vidare till Möllan och handlade Indisk mat.
Cyklade hem till Sophie och åt maten och busade med Astrid.
Cyklade hem och mötte upp Jill.
Umgicks med henne och Fia kom efter en stund. =)

Har blivit både träning och en jävla massa cykling.
Sköööööönt i detta vädret =)

Nu e det sängen som gäller, fortfarande allt för ljust ute tycker jag.
Får väl se hur det går imorgon.

Sjukt på G för att köra vår " Sex in the city" singel gäng.
Och bara gå ut och vara SAMANTHA :D HAHAHA!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0