T r ö t t

Jag älskar min katt :D

Hon är bäst.
Hon älskar att jaga flugor på sommaren.
Hon kommer upphoppandes på mig,  varje gång jag har duschat.
Förmodligen då jag luktar gott haha.

Här sitter hon och säger hej till kameran, hej hej. *vinkar*

image539

Kom nyss från gymmet, endast 40 min dock, för sen hade jag fruktansvärda kramper
i magen av min jävla mensvärk.
Handlade sedan på Malmborgs, nyttigt men dyyyyrt!!

Igår gick jag upp kl 8, va hos läkaren, tvättade, tvättade och tvättade.
Och fick samtidigt rensat min garderob.

image541

allt funkar som det ska :D

Sen va det jobb. Och på jobbet dök Louise upp.
Med sin fina Sterling outfit. Very sexy!
Jag krävde en bild =)

image540

Nu sitter jag nyduschad hemma vid datorn igen, och katten i famnen.
Momento, det jääääävla störiga programmet är på i bakgrunden.
Jag har en timme på mig sen ska jag till jobb igen.

Ledig imorgon o torsdag, jobbar fredag och sen ledig lördag o söndag igen.
Ska bli så skööönt :)

image542

Här har älsklingen ätit flugan och den var tydligen väldigt god, smaskens :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0