S v e t t i g

Igår :

Hem från jobb. (tidigare)
Mötte upp My och Marcello.
Cyklade och handlade kaffe och jag handla en macka me.
Till Rösjöparken (bajsparken) där Jossan och Olle låg å mös i allt bajs.
Gick sen hem till Mysan. Bara hängde lite.
Hem, sov.

Idag :

Farmor kom och hämta papper.
Frukost, yoghurt med hemma blandad müsli. Ett glas tranbärsdricka.
Träning 1 timme. Resultat = svettigt.
Soligt ute. Vill vara hemma och sitta ute och sola.
Vill inte jobba.
Malmborgs. Handla mat.
H&M och handla lite skit som accesoarer och rakhyvlar.
Fika med Lotta innan jobb.
Katten glor på mig, vill nog ha mat?
2 dagar kvar att jobba sen är jag ledig i 2! :D
Hem till pappa på lördag på middag.
Sen till Zanna i deras nya lägenhet.
Känner mig onyttig, tror det är spriten under förra veckan.
Måste känna mer motivation igen.
Måste tänka "RESULTAT" (Fia´s psykande haha)

Här är iaf min och jossans resultat av tattueringarna vi gjorde igår.
Har dock ingen närbild på hennes, men hon gjorde också sitt stjärntecken.
Väduren. Och min e vattumannen så klart ;)

image529

Resultatet =) (i nacken)

image530

Jossan mindes inte att det gjorde så ont :P

image531

YEAH rock on säger KAJ!
Jag har lite ont haha...

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Fräck tattoo!!!!!

Du? Ta dig tid till det du vill själv...
Unna dig att njuta av tystnaden någon gång ensam...
I solen med en god bok, hör barnen skratta och fåglarna kvittra...njut, njut, njut av livet.

Kraaaaaaaaam

2008-05-07 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0