S o l

Och ingen Mexico blir det.
Jävlaaaaaaaaa......
Jag som var så inställd.
Men jag förstår honom :(

Sov hos Annica igår.
Efter en kaffe på LillaTorg med Lotta och Rebecka.

Hade en underbart skön och helt dejlig dröm. Mmmm.. så najs.
Vaknade, och hoppades innerst inne på att den var sann.
Men fan, shi fick jag, hahahaha!!
Jag och Annica gör oss i ordning och drar ner till Bo01,
med vår picnic. =)

Baguette, räksallad, sallad, ost, och Brämhults juice.

Sen en liten glass på det ;)
Ganska soligt och varmt, men blåste kallt, så frös lite.

image543

Söta lilla - BOBBE ANNICA!!!!

image544

En av Annicas fina skor / flipflops / sandaler (?) Mycket fina iaf ;)

image545

Här har ni mina vackra från förra året, från DinSko.
Rockiga. =) Och så klart har jag mitt vänskaps band på mig som jag fick av Annica =)
Svettiga leggingsen e ju ett måste hahhaa..

image546

Här har vi resultatet av min vackra vattumans tattuering. ;) LIKE ALOT

Nu har jag kommit hem från gymmet, va där 1 ½ timme typ.
Hade "möte" med Göran och gick igenom nya maskiner jag ska börja med.
sen träna jag efter det. Skönt.

Så nu sitter jag ny duschad och har nyss pratat med Dennis i tele.
Jag hade verkligen hoppats på att få komma bort dit. Men sånt e livet.
Ska äta lite nu och klä på mig, sen ska jag dra till Debaser med Joz och Sop.

Någon skulle uppträda och sjunga "jag är en vampyr".
Jag ser bara fram emot solen... umgänget.

Men jag drar väl själv. Synd att Anna har skola kvar. =(
Hade velat dra nu ju =(

Ja, tänkte på tattueringar...

Jag vill ha fler!!!
Det e verkligen så sjukt hett. Jag hade velat ha en sleave, men vågar inte.
Men ska jag ha en till, ska den vara på foten eller benet.

Nu ska jag bajsa. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0