M a x

Satt o snacka med Max Hartler på msn.
Han sa, vet du va man hittar om man Googlar mitt namn?
Jag va ju tvungen att göra det så klart.
Och hittade där min gamla blogg.
Detta skrev jag för ca 3-4 år sedan.

"Max, han och jag som var så nära vänner är nog den enda jag skulle kunna träffa idag.
Han och jag hade våra perioder då vi var ovänner och hatade varandra mer än allting annat på denna jorden och sekunden senare (månader) så var vi bästa vänner och va helt cp utflippade och kunde kramas o så :)
(Men jag och Max har aldrig varit på mer än kompis stadie)"

FAAAN VA JAG GARVA NÄR JAG LÄSTE DENNA RADEN!
Och jag tror att han gjorde det med.

Tihi.

Ja Max, du e fortfarande cool, fast störd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0