K ö k ? ? ?

När mamma ringde och väckte mig fick jag inte ut ett ljud.
Rösten är helt borta.
Men nu, 2 timmar senare har jag harklat mig klart.... och jaa...

Ja då väntar jag ivrigt på att någon ifrån Stadsbostäder ska
komma och kolla på mitt så kallade kök.
Kylen måste ut, och då innebär det att allt måste rivas nästan,
om dom inte kommer med en sjukt bra lösning.
Jag hoppas själv på att den rivs ut och att jag får en ordentlig kyl/frys.
Och kanske en spis/ugn.
Där e ju en liten vägg som dom kan riva bort för mer plats.
Hoppas Hoppas Hoppas.
Nu låter det som om jag bor som värsta luffaren.
Neeeej det gör jag inte, men jag har en 2:a med kokvrå.
Kokvrå suger fett!!!

Halsen e sådär idag.
Mjölk med honung gjorde susen.
Ska ge fan i att gå ut bara....
Och fint väder e det också. snyft.

Imorgon e det jobb. Fast jag får se.
Att inte ha någon röst när man står i en kassa e inget bra.
Jaja. Han skulle kommit för 30 min sen.
Vart fan blir han av??

Väntar väntar väntar....

...........................

..................................................


image618

Ja vem fan gjorde det eg och vad tänkte han på?
JÖSSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0