H i l t o n

Jobbe helg = nyktert.
SVAR NEJ, (ännu en gång.)
Jag klarar inte det. Nu har det varit Valborg och hela köret... lyckas aldrig.
Full 2 ggr denna veckan. Och veckan tar aldrig slut verkar det som. HAHA.

Igår. Jobb. Gick hem tidigare.
Hem. gjorde mig i ordning.
Åkte med My, Carola och Hannah till Hotell Hilton.
19 våningen, sjukaste utsikten, största sviten, gratis sprit,
champagne (Don Perignon), vin, you name it.
Frukt buffé, och najs stämmning med 30 pers.

Senare (relativt nyktert) Taxi, Etagé, VIP, Gratis.
Skumpan flöda ur öronen och en massa cider där inne med.
En cigg med Sticky, (Wilmer X) och sen hemgång barfota.

Idag mådde jag bra, lite huvudvärk när jag vakna men så fort jag kom upp
och fick gå på mitt Body Balance pass släppte allt. och det kändes skönt i kroppen.
Märktes att man inte varit där på ett tag men alltid skoj.

Nu är det jobb som gäller, Igen! =( Vill bara vara ute i solen som skiner.
Och ligga och sola med en kaffe i handen. Ikke sa nikke. well...
 
smell  u later. Peace

image525

Såååååååååååååååå gott!!!!

image526

Va ju bara tvugna att prova Jacuzzin på en av 3 toaletter.
Vi hade ju lätt kunnat ligga och sova där, helt sjukt stor.

image527

Skumpan, ett måste!!

image528

Mysan sminkar sig och jag störar mig hehhehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0