H e p p

Vacker solig dag, och jag sitter hemma.
Har varit ute idag och ätit en bit mat med Elin o hennes polare och solat solarium bara.
Solbadet är sig likt, samma gamla Jocke som va där.
Och han kom ihåg mig, trots att det var 3 år sen ca som jag var där.
Bra minne vill jag lova.

Köksgubben kom till slut. Sa inte så mkt, Titta mest.
Jaha.. Inväntar svar.
Kom nyss hem en runda ifrån Lilla Torg.
Trots rösten så chansa jag.
En öl och en kaffe, det räckte.
Fan va jag föredrar Möllan ändå.

Gick fnissandes in till Malmborgs.
Köpte mat, och gick hem och laga.
Stekt sill, nypotatis och creme fraiche.
Och lite tomater..  Blev riktigt gott faktiskt!!

Lönen är på kontot imorgon. =)
Ska bli dejligt.
Hoppas på att bli frisk snart så jag kan träna.
Göran måste sakna mig hahahahahahaahahaha...
Jag saknar gymmet iaf.
Sitter bara här och har långtråkigt.
Fryser om fötterna gör jag oxå.

Här kommer dagen bild.
Tagen för någon timme sedan.

image619

Ja jag vet, jag måste färga mitt hår snart igen.
Plus klippa mig kanske....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0