G a m m a l t

Sitter och kollar min gamla blogg.
Eller space som det heter där.
Sparade en hel del gamla bilder.
Minnen kom upp, och saker jag förträngt och glömt väcktes till liv.
Allt negativt var ett öga blått.
Och allt det härliga kom tillbaka.
Fester. Mys. Hångel. Vänner. Sommar. Värme. Etc.
Och år 2006 var ett av mina bästa år!!

image557

En kväll med Sophie, fest hos Johan Jönsson tidigare under kvällen.
Fabolusiskt kul.

image558

Annica och jag, på Kräftskivan i Genarp. Mindre kul kväll.
Men ett starkt minne av en underbar vänskap.

image559

Anna och jag myser i Jills soffa på en efterfest. Min allra bäste vän. Älskar dig!!

image561

En av mina poser-bilder från när jag bodde hemma hos farmor.

image562

Jossan och Miche, på väg hem efter en hårt supande kväll inne på KB!

image563

Marcello och jag under vårt lilla parasoll på studentfest i Revinge.
Också en mindre kul kväll, men helt underbart sällskap.

image564

Jag och Trollet Johan Magnusson, på en av mina för/efter fester sommaren 2006.

image565

Sanna Fjäll, i kassan på tivolit, och stammisarna.... dom där knasiga gubbarna. =)

image566

Den svart-vita festen med Henke och hans vänner.

image567

Min katt som bääääääbiiiiiis!!

image568

4 sekunder senare så har Henke ett glas vatten över sig. Det va skoj. Hihi.

image569

Miche och Marcello grovhånglar under "sanning o konka" på Annicas födelsedag.
Riktig kul kväll.

image570

Leslie Thörn och Anna Sandström hoppar sönder min säng typ.
Weeee....

image571

Anna, Lelle och massa andra på väg hem till mig på efterfest.

image572

En av mina bästa vänner MIFFO, vet inte vart man ska ha kondomen.

image573

Sophie i snödrivan, en kväll efter vi varit på Slagthuset. Tummen upp!!

image574

Här sitter jag i rökrummet inne på Bodoni, när det va nån gayklubb med Anna.

image575

Idioterna.

image576

Något band som spelade på Inkonst, när jag och Jossan va på "efterfest" för Bowlriders,
skate grejen som är på Bo01 varje sommar. Sjukt kul. helt sjuka människor.

image577

En av dom bästa kvällarna. Här va det bara så jävla sjukt så att jag typ dog.
Älskar er!!

image578

Här har jag däckat hemma hos Anna, när vi va fulla och kom
hem kl 8 på morgonen och tittade på Barnprogrammet.

image579

Frida, Leslie, Jill, Lasse och Jag skålar med skumpan som Lelle köpte.
Helt underbar kväll. Glömmer den aldrig. =)

image580

Jag och min cp lillebror Jim =) Saknar dig älsklingen!!!

image581

Halloween 2004 eller 05, minns inte riktigt. Men skoj va det. I Sannas och Miches gamla lägenhet.

image582

Dominik och Kim. Männen som Gud glömde. Vilka minnen. =)

image583

Jag och min Sthlms vän, Emilia på en klubb i Sthlm.

image584

Jag och Carro

image585

Henke, Annica, Dejan och jag. Kräftskiva i Genarp.

image586

Anders och Jag, halloween hemma hos Miche och Sanna.

image587

Sara och jag hemma hos mig, på fest.

image588

Pommes krig inne på McDonalds. E det inte där så e det på Stippes.
Kärlek till Anna!!

image589

En hemska gammal bild på mig på en av Miches o Sannas gamla fester.

image590

Jag flyttar in i min lägenhet. Rörigt, men jag gillar det.

image591

Ännu en Halloween bild.

image592

Nyår 2005-2006. Bajskatten Älsa biter mig. Aj?

image593

Johan och Miche. Helt underbara o fulla. Minns det som igår. Rolig men sjuk kväll =)

image594

Hela festen däckar hos mig. Jossan leker med katten ;)

image595

Miche och hans röv. Jag och Sanna.
Mitt ute i Skurup någonstans i väntan på en taxi hem har vi god underhållning ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG :0)

2008-05-19 @ 10:04:40
Postat av: Sarah

fan va najs me litt gamla bilder..de var fan en skön sommar..=)

2008-05-20 @ 19:49:35
Postat av: Amelie

Du, de bilderna där du har turkos tröja på och örhängena, de är riktigt snygga. Vet inte vad det är med dig och den färgen men HOTHOTHOT e d! haha =)

2008-05-20 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0