Vimmsig i huvet

DAGENS ORD :  HYPOKONDRI!!!

Det tog oss flera TIMMAR att komma på detta ord. HAHA!
Jobbat, trött. ingen sömn.
Tittat på Annicas res bilder i 5 timmar känns det som.
+ andra bilder, som inkluderar denna vackra bild på mig på fyllan haaaaahhahahhahaha....
Jag tror jag försökte sno honom för att va ärlig.. haha..

image401

I LOVE THE GB GUBBE! (AND THE ICE CREAM THAT I´VE GOT AT HOME)

Träffat Jan på Espresso House, ätit sallad med "HOMOS" på. ;)
Det började plötsligt SNÖA, WTF lixom.... Mars månad, och SNÖ.
WELCOME TO SWEDEN!! Hatar de...

image403

ja, sjukt snygga. haha. PEACE ON VIGGO! HAHA!!

För övrigt e jag trött, oinspirerad och lat och sist men inte minst.
OMOTIVERAD TILL ALLT!!!!!

Fuck the world typ. SUG UT DEN.

Måste köpa:

Proteinpulver
Cykel hjul
ETT LIIIIIIIIIIIV

ja jag vet inte riktigt mer... än att jag ska åka till LONDON SJÄÄÄLV!!!

Kuuuuuuuuuuuuuul. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0