Vän?

Uff vad jag stör mig på en person just nu.
Denna person e minst lika ego som mig själv, och även en fucking vattuman.
Hatar andra vattumän. Dom e jobbiga. Envisa och kaxiga.
Jag vet inte riktigt men jag känner att när man inte träffats på ett bra tag så
sätter jag inte mig ner och berättar hela mitt liv,om vad som hänt i detalj under flera månader.
Jag har svårt för det, för ju mindre jag pratar med personen ifråga destu mindre öppnar jag mig.
Denna personen har inte ringt mig, men jag e likadan för jag har heller inte ringt.
Anledningen till att jag inte har ringt är att för att jag
tycker att man ringer och gratulerar en när man fyller år tex,
om man nu ska kalla sig sin vän vill säga.
Då ringer man eller försöker prata med mig om det tex har hänt något
och att du vet att personen ifråga (jag) inte mår bra? ELLER???
Nej men jag har varit irriterad på denna person ett tag,
och jag kommer inte ta upp det med "den" förrän denna person tar kontakt själv.
Ja, och där är jag jävligt envis... Men jag har vissa principer jag går efter.
Passar inte det, kan du fan dra alltså.
Så kom inte och snacka om att jag e en av dina närmsta vänner.
NÄRA VÄNNER PRATAR. Eller inte skriver eller snackas vid lite då och då.
Nej. Jag känner att min energi blir allt för negativ för att jag tänker på det här.
Men det susar i mitt huvud ganska ofta, endast för att det inte kommer ut.
Och det kommer ligga där och surra tills jag/vi tagit hand om det.
Antingen blir det OK, eller inte OK. Skiter faktiskt i vilket.
För kan man inte visa sig bättre vän än så här så kan du gå.
Men du e väl allt för upptagen med "ditt" liv.

Oh. e bara så arg.

Kommentarer
Postat av: E.

Det kan inte vara lätt Lee. Du har redan gett ditt svar på frågan om detta ska lösas eller inte "jag skiter i vilket". Är det vad energi (förutom den negativa) du vill lägga på detta. Så säger jag exakt lika dant "du kan dra". och tacka fan för att jag är vattuman, annars hade du aldrig fått höra detta. Lär dig lyssna på förklaringarna nästa gång, och ta till dig.

2008-03-13 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0