städning

Ledig idag. WOHO!!

Telefonen har inte ringt idag. =(
Tänkte fått meckat med cyklen men Sophie har spray burkarna och allt det andra hemma hos sig.
Så det får bli när hon kan, och så klart e det ju trevligare om man e 2 om det.
Det enda jag har fått gjort sen jag vakna kl 11.00 är att fått i mig 2 knäckebröd.
Och diskat. Skulle behövt stor städning. Men jag oooooooorkar inte.
Söka nytt jobb med. Och sortera en massa saker. Det e rörigt i själen när det e stökigt till det yttre.
Men jag överlever, det e inte hela världen.

Borde dock leta upp mitt pass. Åker på fredag till LONDON JU =)
Bajsen (nallen) ska med, men nu har jag ingen hel kamera, hoppas jag kan låna en.
Katt vakt. Hmm.. ja det löser sig.

image407

Jag fick verkligen nya andetag i lördags, och det kändes så skönt.
Hade gett upp det mesta men nu känner jag att jag e på bättringsvägar igen.
Nu till en helt annan sak......

Förlåt för tidigare inlägg. Det e borta nu.
Inte min mening. Trodde inte det gjorde något om det inte var namn,


Well.. nu e det städning som gäller... eller? :P

image410

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0