Så fräck och oförstördbar

Inget rör mig ryggen längre.
Jag har fått en utvilad (men hektisk ändå) helg.
Det behövdes, och nu känner jag att jag har fått nya andetag.
Ny styrka.
Och ny vilja.
Jag e ganska trött på många och funderar skarpt på att fly landet.

För, JOOOOOO JAG KAN DE.....
 Men då kommer säkert någon smart röv med en dum komentar som:
- Men de gör väl inte saken bättre att fly problem?
Vilka problem? Jag har inga problem? Eller har jag?
Jag känner mig bara FUCKING BORED AT HOME!!

Folket går mig på nerverna. Man kan hitta vänligare människor.
Svenskar e tråkiga.

...............

Oh, kolla in folket som sjunger nere i tunnelbanorna i London.
De måste ha uttagning för att stå där, så det e inte vem som helst som får stå
och spela och sjunga i London UNDERGROUND STATIONS!!.

http://www.buskear.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0