nedtyngd

Ensamheten börja tynga mig.

Det börjar krypa lite i kroppen efter lite kramar.
Eller lite närhet iaf.
Minst en gång i veckan så tänker jag en underlig tanke.
Den tanken vet ingen om, endast jag och ingen kommer få veta.
Men ibland undrar jag om det skulle kunna vara sant.
Om det verkligen hade kunnat gå.

Kan ju faktiskt inbilla sig själv saker och ting.
Som jag säkerligen gör nu med, med tanke på att jag e nybliven singel igen.
Men det är bara en tanke och kommer förbli en tanke.
Men den surrar ganska ofta i mitt huvud och man undrar många saker.

Idag har jag handlat lila spray som jag ska spraya min cykel med.
Jag har även köpt en TUTA som ser ut som en TIGER =)
Och så självklart har jag fått köpt mitt hjul. Min cykel kommer ÄGA i sommar!!!

Och för er som missat att jag är singel igen så fick ni reda på det några rader upp.
Så enkelt är det, visst är det hårt men det kan vara skönt med....

Så nu kommer jag bara njuta av att vara själv!!
Snart ryker Lasses sista saker ut från lägenheten med.
Så man får en början på "singel livet" igen.

Nu är det dock sängen som gäller för mig.
Imorgon ska jag träffa Lina och försöka få städat här hemma.
Har intalat mig själv i 3 dagar att fått både tränat, solat och städat.
Det har gått åt skogen. Men känner att jag inte har någon ork.

Pissed på det mesta. Så nu gör jag bara det jag VILL göra och skiter i resten.
(förutom jobb då)

Godnatt på er. Puss Puss

image405

=) =) =)

Kommentarer
Postat av: Tazy

Hojta till så får vi ut och cykla tillsammans en dag! Ska köpa en ny (begagnad!?) cykel jag med. ;)

2008-03-06 @ 22:14:41
URL: http://tazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0