Mat!!

Att gå in i butiken.
Frestelserna.....
Bakelser, kakor, tårtor, och ostar.
OSTBRICKA. Det är nog det enda jag ser fram emot!!!!!!

Nyss tränad, svettig och jävlig.
Hungrig.
REAL STARVING!!
Och där går man fram och tillbaka, fram o tillbaka....
Köper en sallad, för jag inte har ork att laga mat.
Går fram i kassan -------->    "KÖP MEDGES EJ"
Jag hatar det, hatar det, hatar det...
Fick gå hem tomhänt och äta soppa :(

Att bara titta på alla sötsaker.
Kakorna etc. Går man ju upp 5 kilo.
Men app app app inget sån nu.
Jag e sjukt motiverad till att ge fan i det.

Men ostbrickan. den e jag sugen på!!
Är verkligen glad över att jag har fått den hjälpen jag har fått.
Det enda som kommer vara svårt e spriten.
Men fredag e det alkohol. Imorgon då med andra ord.
Kom nyss från gymmet. Skulle eg ge fan i det för att vila idag.

Men med tanke på att jag inte ska träna imorgon eller lördag så....
WTF lixom?
Hoppas på en riktig bra helg.
Känns väl aningen ensamt, men det e skönt att jag har mitt jobb.
Så jag e sysselsatt i något. :)

Nu ska jag diska, duscha och smörja in mig i riktigt fet kräm
sätta på en film på datorn. Sen kommer jag slockna som en gris!!!

Imorgon e det MALIBUUUUUU!!!!

Peace out M.F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0