kostrådgivning

Proteinpulver
Psyllium frön
och linfrö olja.
mixa
drick
njut

SJUKT GOTT.

(Finns som Anna Skippers recept på hemsidan : "du är vad du äter"

http://www.annaskipper.se/sida2.html

Kostrådgivningen med Göran gick bra. Men detta e bara början.
Gick mest igenom mat.
Vi har inte kommit i närheten av godiset. haha.
Men det kändes bra för jag fick lixom en spark i röven kändes det som.
Han ska lägga upp schema och vill jag ska börja på gå maskinen i gymmet med.
När jag har tid för att jag inte hinner träna pass.

Vi skaka sen hand på att så fort jag kommer hem från London ska jag inte dricka på
fyra veckor. JO TJENA! Ja jag får väl ge fan i det helt enkelt.
Men tror inte jag klarar det...

Så ja, London får man väl supa sig redlös antar jag.
Nu ska jag ner till gymmet och "pröva 3 maskiner" GAH, inte alls pigg på detta på morgonen.
Tack Göran för att du pushar mig hahhahahhaa...

GAH... Vill bara lägga mig i sängen igen.
ZNARK.
Men nu jävlar ska det bli andra bullar med Lee. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0