helt annorlunda

Idag är det en ny dag.
Nya andetag och ny styrka.
Kändes väl ganska bra att vara själv där en sekund ändå.
Tror min ångest berodde mycket på min utgång i fredags med.
Men igår, då va det andra bullar. =)

Gick hem tidigare från jobb.
Gjorde mig iordning, med en sjukt dålig mage (riktigt kass).
Drar hem till Jill för att sen dra vidare till nån privat fest på en båt som Miche
skulle fixa nere vid Dockan.
Det slutade med att Miche kom till Jill istället och festen sluta när
Amelie slagit en ljusstake i huvet på Rodde (hennes ex).

Jag och Miche skulle möta upp hans polare för att dra till Centiliter Gram.
Så vi satte oss på Wiktors så länge och drog 2 öl typ.
Det var en väldigt intressant kväll inne på Wiktors.
Ganska stört, men jag gillade det.
Vi slog vad om vissa saker och det visade sig positivt för min del. =9

Så jag kunde gå hem 03.30 och somna med en skön känsla i magen inatt istället
för ångest som jag hade igår natt. Det kändes för första gången skönt att bara sitta ute.
Men sen har jag också övertalat mig själv att aldrig dra ut på nått "disco" mer.
Det funkar minst lika bra med barer. =)

Där jag kan sätta min fot (och kan vara ok) är : KB, Inkonst, Crown, Debaser och möjligtvis
Cuba Café om sommaren. Alla andra ställen går fet bort. Barer it is!

Nu är det jobb som gäller igen! :D
Sjukt kul varje gång att jobba . . . . . . .  MOUHAHAHAHA. INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0