Gymmet

image433

Alltså. Ska jag vara helt ärlig?
Jag trivs så jävla bra på gymmet, endart för att de är så trevliga.
Bättre går nog inte att hitta. Helt ärligt.
Jag var seg, låg och sov i soffan, men jag pallrade mig upp
och släpade mig själv ner till Goodlife.
Känner mig genast bättre, och duktigare.
Varför kan inte vara lika trevliga som dom där nere?
Varför kan inte alla vara sociala med varandra?
varför går inte alla människor ihop?

Varför ska folk snacka skit, vara tröga, och bara bry sig om sig själv?
Varför kan man inte bara snacka med varandra,
umgås och be en främling att hänga med och göra nått?
Nej då ska vi analysera om VARFÖR denna människa vill de.
Ja, lära känna nya människor kanske?
Utomlands e det inga problem, så varför e det så här?
Nej, var lite berest och uppleva andra sidor av världen så ser ni
att vi har det såååå jävla bra här hemma i Sverige.
Men nä, vi ska gå bakom ryggen på varandra, och snacka intriger osv.
JAG ORKAR INTE!!!
Ångesten kryper i mig när jag e hemma i Sverige.
Jag har redan börjat spara till nästa projekt. =)

Nu e det sallad och frukt som gäller.
Sitter med proteindrinken. Naajs..

Puss Puss

image431

image432

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Kommer du och hälsar på någonting i Påsk?

2008-03-21 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0